Kontakt
e-mail: dixo@dixo.sk
V prípade, ak Vám na Vašu e-mailovú správu neodpovieme do 24 hodín alebo Vám nepríde potvrdzujúci e-mail po uskutočnení objednávky, skúste sa pozrieť, či odpoveď nebola zaradená do nevyžiadanej pošty (SPAM).
Potvrdzujúce e-mailové správy objednávok, sú posielané ihneď po riadnom uskutočnení objednávky.
Reklamácia tovaru
V prípade reklamácie tovaru nás kontaktujte na vyššie uvedenej e-mailovej adrese.
Aké dokumenty majú byť v balíčkoch?
- Pri reklamácií vložte do balíčka dodací list s popisom chyby výrobku.
- Pri vrátení tovaru musí balíček obsahovať dodací list a číslo účtu.
Odosielanie do zahraničia
Cena za poštovné a balné sa stanovuje podľa krajiny dodania - dohodou medzi kupujúcim a predajcom. Tovar mimo Slovenska neodosielame na dobierku.